Λειτουργία Σχολείου τη Δευτέρα 13/09/2021

Τη Δευτέρα, ώρα 09:30, θα τελεστεί το ιερό μυστήριο του Αγιασμού στον προαύλιο χώρο του 1ου ΕΠΑ.Λ. Καβάλας για την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς. Ωστόσο το σχολικό κουδούνι θα χτυπήσει στις 08:30, προκειμένου να γίνει ο απαραίτητος έλεγχος των αυτοδιαγνωστικών ελέγχων (self-test) και η κατανομή σε τμήματα.
Υπενθυμίζουμε ότι όλοι οι μαθητές και όλες οι μαθήτριες οφείλουν να έχουν μαζί τους υποχρεωτικά ένα από τα παρακάτω:
α) πιστοποιητικό εμβολιασμού ή
β) βεβαίωση παρελθούσας νόσησης (τελευταίου εξαμήνου) ή
γ) δήλωση αρνητικού αυτοδιαγνωστικού (self-test)
Επιπλέον, επειδή υπάρχει μεγάλη διασπορά της μετάλλαξης Δ του κορωνοϊού, τονίζουμε ότι ανεξάρτητα των πιστοποιητικών, απαιτείται η πιστή τήρηση των υγειονομικών μέτρων, δηλαδή: υποχρεωτική χρήση μάσκας, ατομική υγιεινή (καλό πλύσιμο χεριών, χρήση αντισηπτικών), τήρηση των αποστάσεων, αερισμός αιθουσών, κλπ.
Ξεκινά μια ακόμη δύσκολη χρονιά. Απαιτείται η συνεργασία όλων για να είναι ευχάριστη, απροβλημάτιστη, χωρίς κινδύνους για τα μέλη της σχολικής κοινότητας και τους δικούς τους…
Καλή, Ευλογημένη Σχολική Χρονιά!
Ο Διευθυντής