Συμμετοχή του σχολείου στην Ημερίδα με θέμα «Από το Λύκειο στην αγορά εργασίας»

Την Πέμπτη 26 Μαρτίου 2026, το σχολείο μας συμμετείχε στην Κομοτηνή στο πλαίσιο της Πράξης «Ιχνηλάτηση Σχολικών και Εργασιακών Διαδρομών μέσω Παρατηρητηρίου Μετάβασης – Αγορά Εργασίας», του Προγράμματος «Ανθρώπινο Δυναμικό και Κοινωνική Συνοχή 2021-2027», με συγχρηματοδότηση από το Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο+

Skip to PDF content