Μετά από δύο χρόνια “αποχής” από ενδοσχολικές εξετάσεις, οι μαθητές/-τριες όλων των τάξεων του σχολείου πρέπει ν’ αρχίσουν να προετοιμάζονται για την εξεταστική περίοδο που ξεκινά τη Δευτέρα 23 Μαΐου. Το πρόγραμμα, δόθηκε στα παιδιά τη Δευτέρα 16/05 κι επισυνάπτεται στο παρόν μήνυμα…
Προσοχή! Η ώρα εξέτασης για τη Γ Τάξη, που δεν έχει Τράπεζα Θεμάτων, είναι η 08:30 – την Πέμπτη 26/05 σχεδόν όλα τα τμήματα της Γ Τάξης εξετάζονται σε δύο μαθήματα. Η ώρα εξέτασης για την Α και Β, που έχουν Τράπεζα Θεμάτων, είναι η 10:30.
Καλή Επιτυχία σε όλα τα παιδιά!
